diumenge, 11 de novembre de 2012

Beixamel i mató

Rum! Rum!

Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, qui tic-tic.

Les pellofes flonges
de color Cristòfol
esternuden consternades
per la mort d'un home-platan,
d'un cendrer i d'un crustaci.

Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, quití-quitic.
Yiqui tic-tic, qui tic-tic.

Cel·lofanes farcides amb macramé
belluguen l'estofat
en busca de claus francesos
amb qui jugar a fer flors en zel.
Ei beixamel i mató diguem parides!
Ei beixamel i mató diguem parides!

Fer-se el reuma és bo
i no fa mal
de cap
tipus.

Ei Beixamel i Mató diguem parides!
Ei Beixamel i Mató diguem pari-des-patx
Sigues lleig!
Sigues lleig!
Sigues lleig!
Sigues lleig!

Rum! Mh, mh. Mh-mh, mh, mh-mh-mh,
Rum! Mh, mh. Mh-mh, mh, mh-mh-mh,
Rum!


Aquesta peça del disc "Un que de tan llest és tonto i un que de tant tonto és llest" (2006) és de l'Estanislau Verdet, alterego del cantautor Pau Vallvé (Barcelona 1981). Ell mateix es presenta així a la seva web:
"Sóc compositor, productor, músic i serieaddicte.
Vaig començar a tocar la bateria als 3 anys, a estudiar música als 6, a tocar en grups als 10, vaig fer el meu primer disc als 15, vaig començar a gravar-me i produïr-me els meus propis discs als 18, vaig començar a fer gires de concerts dels meus discs als 24, vaig engegar el meu propi estudi de gravació als 26 i el meu propi segell discogràfic als 28. Als 29 he tret el meu 12è disc. Excepte els vents i les cordes, toco tots els instruments en els meus discs i m’ho gravo i m’ho mesclo jo al meu estudi, bàsicament perquè surt més barat i no m'haig de barallar amb ningú. També em faig els dissenys, les webs, alguns dels videoclips i la promoció. (per falta de pasta, no per gust!)
Professionalment em dedico a composar bandes sonores per a cinema, sèries, publicitat i televisió i a produir discs d'altres grups. A banda de tot això he tingut molts projectes musicals personals. Apart de Pau Vallvé, he tret dics sota el nom de OAK, Estanislau Verdet o U_mä entre d'altres".
Més informació: 
http://www.pauvallve.com
http://www.estanislauverdet.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...